Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΑΡΟΧΕΣ

Παροχές από το κράτος
Τα επιδόματα, η περίθαλψη και η βοήθεια για στέγη και εργασία
Οικονομική ενίσχυση
- 44 ευρώ μηνιαίο επίδομα καταβάλλουν οι Δ/νσεις Πρόνοιας των Νομαρχιών σε κάθε απροστάτευτο παιδί ηλικίας μέχρι 16 χρόνων. Προϋπόθεση το μηνιαίο οικογενειακό εισόδημα να μην υπερβαίνει για τριμελή οικογένεια τα 294 ευρώ προσαυξανόμενο κατά 24 ευρώ για κάθε επιπλέον μέλος.
- 300 ευρώ ετησίως σχολικό επίδομα για κάθε παιδί-μαθητή υποχρεωτικής εκπαίδευσης έως 16 ετών. Απευθύνεται σε οικογένειες (και μονογονεϊκές) με εισόδημα που δεν υπερβαίνει τις 3.000 ευρώ ετησίως. Η ενίσχυση καταβάλλεται εφάπαξ από τη ΔΟΥ του τόπου διαμονής του δικαιούχου.
- 159 ευρώ επίδομα τρίτου παιδιού καταβάλλει ο ΟΓΑ μέχρι τη συμπλήρωση του 6ου έτους, ανεξάρτητα από το ποσό του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος των δικαιούχων.
- 440 ευρώ επίδομα μητρότητας ανασφαλίστων καταβάλλεται σε εργαζόμενες γυναίκες που δεν δικαι­ούνται αντίστοιχη παροχή από κάποιο ασφαλιστικό φορέα ή είναι ανασφάλιστες από τις Δ/νσεις και τα Τμήματα Πρόνοιας των Νομαρχιών.
Περίθαλψη υγείας
- Δωρεάν νοσοκομειακή και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στις ανασφάλιστες και οικονομικά αδύναμες άγαμες μητέρες.
- Δικαίωμα νοσοκομειακής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης έχει ο ανασφάλιστος διαζευγμένος ή σε διάσταση σαν άμεσα ασφαλισμένος στον ασφαλιστικό φορέα που ήταν ασφαλισμένος ο άλλος σύζυγος κατά το χρόνο λύσης του γάμου. Το ασφαλιστικό αυτό δικαίωμα ασκείται εντός έτους από την ημερομηνία της τελεσίδικης έκδοσης της απόφασης του διαζυγίου.
Παιδικοί σταθμοί
Τα παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών εγγράφονται κατά προτεραιότητα στους Παιδικούς Σταθμούς των ΟΤΑ, του ΠΙΚΠΑ, του ΕΟΠ, του Ιδρύματος Βρεφονηπιακών Σταθμών.
Πρόσβαση σε στέγη
- Στεγαστικά Προγράμματα του ΟΕΚ (με προϋπόθεση τουλάχιστον 900 ημέρες εργασίας).
- Δάνειο αυτοστέγασης σε άγαμες μητέρες που προστατεύουν 1 παιδί και άνω.
- 4 περίπου έτοιμες κατοικίες παρέχονται κάθε χρόνο.
- Επίδομα ενοικίου για τις άγαμες μητέρες.
Εργασία
Με 5% μοριοδοτούνται -για κάθε παιδί- οι άγαμες μητέρες, υποψήφιες σε διαγωνισμούς προσλήψεων.

128 σχόλια:

  1. Σύμφωνα με ποιο νόμο μοριοδοτούνται οι άγαμες μητέρες με 5% σε διαγωνισμούς προσλήψεων;
    Σε σχετική ερώτησή μου στον ΑΣΕΠ η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει σχετική ευνοϊκή νομοθεσία για τις άγαμες μητέρες.
    Δε μπορώ να αναρτήσω το mail εδώ, αλλά όποιος/α θέλει να του/της το προωθήσω μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο smar_t179@yahoo.gr και αν έχετε ιδέες για δράση (συλλογή υπογραφών για εφαρμογή του νόμου, επίδοση ψηφίσματος στα Υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικής Πρόνοιας, επικοινωνία με ΜΜΕ ή οτιδήποτε άλλο) θα ήθελα να τις μάθω και να συμμετέχω!
    Δικαιώματα έχουμε και από το Σύνταγμα (προστασία της οικογένειας, δικαίωμα στην εργασία) και από ψήφισμα της ΕΕ (http://www.europarl.europa.eu/pv2/pv2?PRG=CALDOC&FILE=980918&LANGUE=EL&TPV=DEF&LASTCHAP=6&SDOCTA=4&TXTLST=1&Type_Doc=FIRST&POS=1), αφού όμως δεν εφαρμόζονται θα πρέπει να τα διεκδικήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ 5%. ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

      Διαγραφή
  2. τι θα γινει με εμασ τισ πεταμενεσ μανεσ απο το κρατοσ. που ο μπαμπασ του παιδιου εμφανιζει χαμηλη δηλωση για να μην δινει διατροφη στο μωρο μου... το κτηνοσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΑΛΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ

      Διαγραφή
  3. ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ!! ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω την αίσθηση ότι στον νέο νόμο περί προσλήψεων 3812/2009 ότι κάτι προβλέπεται για τις μονογονεϊκές οικογένιειες. Ξέρεις κάπιος κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι είναι 50 μόρια στις προσληψεις μέσο ΑΣΕΠ για τους αρχηγους μονογονεϊκων οικογενειών & τα παιδιά αυτών. Αλλά εξερούνται οι διαζευγμένοι. Ο Πρόεδρος συλλόγου Ν. Έβρου Ζήσης Ναλμπάντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Πρόεδρε
      ποιός είναι αυτός ο νόμος με τα 50 μόρια? Υπάρχει κάπου? Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  6. EXEI ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ.ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΣ!!!!!!

    ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας!Ξέρετε μήπως μέχρι ποιά ηλικία μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί την ιδιότητά του ως τέκνο μονογον.οικογένειας???
    ----Διάβασα πρόσφατα σε μια εφημερίδα οτι μπορούμε να το χρησιμοποιεί μέχρι το 30ο έτος.Δεν ξέρω βέβαια βάσει ποιού νόμου!
    ----Στις προκυρήξεις του ΑΣΕΠ δεν υπάρχει ενότητα που να αφορά αυτή την κατηγορία(μονογ.οικογ.)και με ποιά δικαιολογιτικά θα μπορούσαμε να το αποδείξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΒΓΑΛΑΜΕ ΑΚΡΗ
    ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΙΠΙΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΕΚ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ Κ.Λ.Π.
    ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΤΕ ΑΙΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΣΙΑΤΑΛΑ ΣΟΥΛΤΑΝΑ29 Απρ 2010, 10:51:00 μ.μ.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ 50 ΜΟΡΙΑ ΔΕΝ ΥΣΧΥΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΧΗΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΣΕ ΑΣΕΠ ΕΙΜΟΥΝ ΙΣΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ.Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΜΥ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΚΟΡΗΣ 13 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΕΙΔΗ ΔΩΡΩΝ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΚΕΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΑΝ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΑΠΟ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ Η ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΕΚ. ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΙΚΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ 10 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΤΑΠΙΑΝΟΜΟΥΝ.ΜΑΓΑΖΙΑ ΕΙΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΡΙΣΚΑΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΞΑΝΑ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΝΟΙΚΙΟ.ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΔΗΣΚΟΛΑ ΠΕΡΑ ΛΟΙΠΩΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειμαι μητερα δυο παιδιων και εγκυος στον 5μηνα στο τριτο μου παιδι και κακοποιημενη απο τα 15μου χρονια.καταφερα να ξεφυφω απο αυτο ομως τα προβληματα μου εχουν ως εξης¨μονογονεικη τριτεκνη με επιχειρηση σε αδρανεια γιατι δεν εχω τα χρηματα να κλεισω βιβλια που σημαινει οτι τις εισφορες στο οαεε πρεπει να τις καταβαλω.Ομως αν χρωστας δεν ανανεωνεται το βιβλιαριο υγειας αρα εισαι χωρις περιθαλψη.Και σε ρωτω λοιπον τι θα κανουμε εμεις θα παρουμε τα παιδια μας και θα φυγουμε σε αλλη χωρα?η θα αυτοκτονισουμε ομαδικος?δεν υπαρχει ουτε για γαλα μερικες μερες και για εξηγησε το αυτο σε μωρα.Δεν μπορω να σου απαντησω γιατι ουτε και το κρατος το ιδιο δεν μπορει

      Διαγραφή
    2. Δυστυχως δεν βγαζουμε ακρη. Ειμαστε πεταμες σ αυτη την χωρα... και γω ουτε ενα επιδομαι,δεν πέρνω,γιατι εχω σπιτι & παιρνω 350 ευρω μισθο.Αντε ζησε...Ζουμε σε ενα κρατος μπ...λο!!
      Μονο τωρα,στην προεκλογικη περιοδο μας θυμηθηκαν,ολοι. Επιτελους ας κανουμε κατι.Εγω παευθυνθηκα & σε ενα συλλογο,αλλα δεν ειναι σιγουροι οτι μπορουν να βοηθησουν, ειπαν,γιατι εχουν πολλες περιπτωσεις,σε αναμονη.και δεν ζητησα,χρηματα,στηριξη σε τροφιμα,πανες & ο,τι αλλο απαραιτητο,που τους προσφερουν,μεγαλες εταιρειες.
      Ας εννωθουμε...!!!

      Διαγραφή
    3. ΕΙΜΑΙ 1 ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΕΙΧΑ 1 ΜΙΣΘΟ 350 ΕΥΡΩ & ΑΠΟΡΙΦΘΗΚΑ,ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ,ΤΑ 44 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΜΙΣΘΟ.ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ...ΤΩΡΑ ΖΩ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ & ΜΕΝΑ ΙΔΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ!!! ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ή Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, & ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ & ΠΟΤΕ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ??? ΕΧΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ !!!!

      Διαγραφή
  11. ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΦΡΟΥΡΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΝ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΑ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΠΡΟΚΥΡΙΞΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΓΑΜΟΥ ΤΕΚΝΟΥ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
    ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειμαι μητερα διεζευμενη με ανιλικο παιδ. δεν εργαζωμε δεν παιρνω κανενα επιδομα γιατι η προνοια λεη επιδη μενω με τουσ γωνεισ μου δεν δικαιουμε τιποτα. θα επρεπε να μενω στο δρομο;
    επιτελουσ υπαρχει κρατοσ; η μαλον ανθρωπια;αν ημουν δηκιγοροσ γιατροσ κ.τ.λ. θα κερδιζα πολλα πραγματα. κριμα οι σπουδεσ που εχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπερα ειμαι και γω αγαμη μητερα η κορη μου ειναι 39 ημερων.ο πατερας της δεν την αναγνωρισε ακομη πωσ μπορω να βρω τι δικαιουμε απο το κρατος και που να απευθυνθω?ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΚΑΘΗΚΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ! ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ! ΨΑΧΝΟΜΑΙ! ΕΜΕΝΑ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 10 ΕΤΩΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ!

      Διαγραφή
  15. Distixos den iparxoune nomi edo stin Ellada gia emas tis miteres pou megalonoume ta pedia mas mones mas me ena mistho 600euro...Epidomata to mono pou dikeoume einai to oikogeneiako epidoma mia fora to xrono! Ta pedia mou asfalismena pano se emena i kratisis sinexizoune na einai i idies (pou lene ligoteres kratisis) elpiza oti tha paro kati apo tin eforia piso telika MIDEN!!! Epidoma enikiou den dikeoume prepei na exo leei pano 2000 ensima. Sxoliko epidoma oxi isodima pano 3000euro!! Diladi emeis me ta 600euro eimaste plousioi ta bgazoume aneta pera. I de pronoia boeithima 80euro to dimino gia 2 pedia kai afto na min exo kanena isodima. Afta ta pedia me 80euro to dimino tha zoune???? Ta dika tous me afta zoune??? Zoume se ena kratos mpaxalo afto exo na po!! Milao ekpiras dioti exo treksi arketa esto gia MIA boeithia alla distixos apo pouthena. Opote exo na po mia koubenta stis miteres aftes: BASISTITE STA XERIA KAI STIS PLATES SAS gia na megalosete ta pedia sas to Elliniko kratos mas exei sti gonia petamenes!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΗΤΕΡΑ ΔΥΟ ΥΠΕΡΟΧΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΟΥΝΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΕΦΥΓΕ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ. ΠΗΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΕ ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΦΜ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ. ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΑΣ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ? ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ? ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ. ΣΥΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟ ΣΑΙΝΤ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζεται κατι για τα 300 ευρω του επιδοματος μαθητειας γιατι οπου κ αν ρωτησα δεν ξερει κανεις τιποτα κ απο οτι μου παν φετος δεν θα δοθει.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν λιγες μερες πηγα κ το εκανα..θα παρεις μια βεβαιωση απο το σχολειο των παιδιων και θα πας στην προτωβαθμια αν ειναι δημοτικο η δευτεροβαθμια αν ειναι γυμνασιο η φορολογικη σου να ειναι τεκμαρτο 3,000 αλλιως δεν στο δινουν..

      Διαγραφή
  18. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει ένας ηλεκτρονικός τόπος συνάντησης για τις μονογονεϊκές οικογένειες και έτσι μου δίνεται η δυνατότητα να μιλήσω άμεσα σε άτομα που μπορούν να συμβάλουν στην πτυχιακή εργασία μου.
    Λέγομαι Στέλιος Χατζηφώτης φοιτητής λογοθεραπείας του Α.ΤΕ.Ι Πατρών και μαζί με την συμφοιτήτρια μου Σίσσυ Αναστασίου, έχουμε θέσει ως θέμα στην έρευνα μας " Μαθησιακά προβλήματα που μπορούν να δημιουργηθούν σε παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών".
    Ελπίζω ο τίτλος της έρευνας να μην σας τρομάζει. Ο σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε τις μονογονεϊκες οικογένειες, με το να έρθουμε πιο κοντά σε αυτές και να μιλήσουμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σε αυτό το νέο μοντέλο ζωής.
    Ήρθε η ώρα το ελληνικό κράτος να αναγνωρίσει την ύπαρξη και της δύσκολη προσπάθεια που καταβάλει η μονογονεϊκή οικογένεια, που ολο ένα ο αριθμός της συνεχίζει να αυξάνεται. Στόχος μας είναι να συμβάλουμε με τον τρόπο μας, στο να επιστύσουμε την προσοχή της ελληνικής κοινωνίας και στην αύξηση των επιδομάτων που θα πρέπει να χορηγούνται απο το κράτος, για την εκπαίδευση και θεραπεία των παιδιών αυτής της μορφής οικογένειας.
    Στην έρευνα, χορηγείται δωρεάν το "τεστ Αθηνά" και τα αποτελέσματα δίνονται στους γονείς μαζί με τις προτάσεις μας, αν τυχόν διαγνωστούν προβλήματα. Το "τεστ Αθηνά" εξετάζει την σχολική ετοιμότητα των παιδιών, δηλαδή αν τα παιδιά μπορούν να αντεπεξέλθουν θετικά στις όλο και πιο δύσκολες απαιτήσεις του σχολείου.
    Κριτήρια για την συμμετοχή στην έρευυνα είναι: 1) η ηλικία του παιδιού να είναι 6-8 ετών.
    2) ηλικία αποχώρησης του συζύγου απο την κοινή στέγη, πρίν να γίνει 2 ετών το παιδί ( ο πατέρας δεν πρέπει να βλέπει καθημερινα το παιδί γιατί τότε το παιδί ουσιαστικά μεγαλώνει και με τους δύο γονείς).
    3) και οι δυο γονείς θα πρέπει να είναι ελληνικής καταγωγής ( η συμμετοχή άλλων εθνοτήτων θα μπορούσε να αλλιώσει τα αποτελέσματα, γιατί τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν μπορεί να οφείλονται σε άλλες αιτίες).
    4) να μην τους έχει γίνει επίσημη αξιολόγηση απο ειδικούς π.χ λογοθεραπευτές (σε αυτή την περίπτωση θα νοθεύοταν το δείγμα).

    Θα μπορούσε κάθε ενδιαφερόμενος να στέλνει email στο stelioschatzifotis@gmail.com για την συμμετοχή του ή για πιθανές ερωτήσεις. Επίσης θα μπορούσε να συνεχίσει το θέμα απο κάτω στον συγκεκριμένο ιστότοπο.

    Συγχωρέστε μας εκ των προτέρων για την κατάχρηση της φιλοξενίας του ιστότοπου! Και ευχαριστουμε για την πολύτιμη βοηθεια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρυσο μου παιδι στην ελλαδα εμεις οι χωρισμενες μητερες ειμαστε πεταμενες τελος

      Διαγραφή
  19. Περισυ πήρα το σχολικο επιδομα 300 ευρω απο την εφορια. Φετος δεν ξερω τι γινεται. Υπαρχει καποια αποφαση που λεει οτι δεν θα δωθεί φέτος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το όνομά μου είναι Ελπίδα. Είμαι νοσηλεύτρια. Μεγαλώνω τα παιδιά μου εδώ και 10 χρόνια μόνη μου. Αυτό που λάβαμε εγώ και τα παιδιά μου από όλα αυτά τα χρόνια είναι μόνο αδιαφορία. Δεν υπάρχουν νόμοι ή οι νόμοι αυτοί δεν είναι καθόλου συγκεκριμένοι. Δεν ξέρω για μένα αλλά ξέρω για τα παιδιά μου. Το όνειρό τους είναι να φύγουν μακριά από την Ελλάδα. Δεν τους αδικώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλημερα ειμαι ανεργη και ανυπαντρη μητερα ενοσ κοριτσιου 3,5 μηνων θελω να ρωτησω αν ξερει καποιος τι επιδοματα δικαιουμε και πωσ μπορω να τα παιρνω που μπορω να απευθυνθω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΜΗ ΜΗΤΕΡΑ ΕΝΟΣ ΑΓΟΡΙΟΥ 3,5 ΕΤΩΝ.ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΩΝ 44€ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ Κ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΥΣΙ ΔΟΥΛΕΨΑ 4 ΜΗΝΕΣ Κ ΠΕΡΑΣΑ ΤΙΣ 3000€ ΤΟ ΧΑΝΩ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?ΤΑ 294€ ΤΟΥΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ Κ ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ Κ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΤΩΝ 44€?ΣΟΣ ΠΕΙΝΑΜΕ!!!!ΟΙ ΑΓΑΜΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ.ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΜΑΣ!!!!ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟ.HERO@vodafone.net.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΟΝΕΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ: ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΣΠΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ. ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ξέρετε αν υπάρχει κάποιος νόμος που να προβλέπει ότι τα παιδια μονογονε'ι'κών οικογενειών έχουν κάποια πριμοδότηση στις πανελλαδικές εξετάσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι ειρωνικό από τη μια μεριά οι κυβερνήσεις να μιλούν για δημογραφικό πρόβλημα,εφόσον δεν φροντίζουν να παρέχουν εργασία σε γονείς με παιδιά-είτε είναι διαζευγμένοι είτε όχι.Δε θα αναφερθώ για παροχή επιδομάτων[είναι αυτονόητη όταν υπάρχουν παιδιά].Το ζητούμενο είναι οι όλες οι μητέρες να χαίρουν του δικαιώματος της εργασίας στην Ελλάδα.Λυπάμαι που το κράτος τις αφήνει αβοήθητες ενώ θα ΄πρεπε να είναι σε προτεραιότητα.Ελπίζω να ληφθούν υπόψιν επιτέλους τα κοινωνικά κριτήρια για να μιλάμε για ισονομία και δικαιοσύνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΕΝΑ ΓΟΝΙΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΩΔΥΝΟ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΝΙΟ. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΧΩΡΙΣΑΝ ΔΕΝ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ Ή ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΑΠΡΙΤΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΕΠΩΜΙΖΕΤΑΙ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ, ΣΥΝΗΘΩΣ Η ΜΗΤΕΡΑ, ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΗΘΕΣ. ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ 2 ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΕΣ. ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΙΝΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΑΘΩΑ ΘΥΜΑΤΑ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΑΛΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ..ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΥΡΑ ΛΕΦΤΑ.....ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ....ΤΙ?!!!! ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΩ...ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΙΩΘΩ ΠΕΛΑΓΩΜΕΝΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΟΛΛΑ. ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΖΗΤΑΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ. Η ΕΝΝΕ ΔΙΝΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ,ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΞΟΔΑ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ , ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ. ΠΟΣΟ ΜΙΣΘΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ ΜΗΠΩΣ ΝΟΙΑΣΤΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Diavasa me prosohi ola osa grafontai edo kai simpasho giati eimai ki ego monogoneiki oikogeneia.
    Afto omos pou me ''peiraxe'' einai pos,an kai liges oi parohes pou parehei to kratos stous monogeneis parola afta proorizontai oles mono gia tis Miteres.
    Mipos to an einai monogenis Pateras einai katara?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. eimai pateras enos anilikoy pedioy kai den mporo na vgo sthn sintaksi san manogonikh oikogenia giati fenome san eleftheros epaggelmatias kai den dikeoyme kanena epidoma giati den eimai h mhtera toy pedioy roto mipos einai monon h gineka mana kai o pateras na pah na.... ntropi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Διαβάζω κάθε φορά την ιστοσελίδα. Είμαι κι εγώ μητέρα που μεγαλώνω μόνη μου δύο παιδιά. Μη σταματάτε να γράφετε. Μη σταματάτε να μιλάτε. Τα δικά μου νέα είναι ότι στα δημόσια ΙΕΚ δίνουν υποτροφία μόνο σε χήρες με παιδιά ή μονογονεϊκές τρίτεκνες οικογένειες. Το έδωσαν να το διαβάσει το παιδί μου. Και όταν ρώτησε "γιατί αφού μας μεγαλώνει μόνη της η μητέρα μου" απάντησαν ότι αυτό είναι δικό μας πρόβλήμα.
    Μη σταματάτε να μιλάτε. Η φωνή κάποτε θα φτάσει και σε αυτούς που κρατούν τα αυτιά τους βουλωμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλησπερα ειμαι διαζευγμενη μητερα με ενα αγορακι 9 ετων ο αντρας μου εδω και 9 χρονια ενω ειχε βγει η διατροφη 300 ευρω δεν μου την εδωσε ποτε...αυτην την στιγμη ειμαι ανεργη και δεν εχω χρηματα για δικηγορο.που μπορω να απευθυνθω για να του κανουν επιτελους κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. στην αυστραλια οι γυναικες εχουν καλυτερη αντιμετωπηση οταν χωρισουν και εχου παιδια. γιαυτο κανουν οσα παιδια τουσ δωσει ο θεος χωρις να σκεφτονται τιποτα γιατι το μελλον των παιδιων τουσ ειναι εξασφαλισμενο. επισης δεν σκεφτονται να ξαποστηλουν τον αντρα τους. εδω η κατασταση ειναι χεσταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΙΜΑΙ ΑΝΥΠΑΝΤΡΗ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΙΣΘΟ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΑΝ ΔΗΚΑΙΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΕΙΤΕ ΟΙΚΟΝΙΜΙΚΑ ΕΙΤΕ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΟΣΕΣ ΜΑΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΤΕΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είμαι μονονογονεική οικογένεια και δεν προέρχομαι από διαζύγιο, με δύο παιδιά 12 και 6 ετών αντίστοιχα και δεν παίρνω καθόλου διατροφή!Αναρωτιέμαι γιατί να μην έχουμε τα ίδια δικαιώματα με τους πολύτεκνους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. eimai ston deutero mhna ths ekgimisunhs mou k enw o pateras tou paidiou apofasise oti den to thelei k dhlwse oti den prokeitai na asxolithei phra thn apofash na dwsw thn eukairia se auto to plasmataki na gennhthei.ths teleutaies meres prospathw na dw ti vohtheia mborw na exw afou nai men exw douleia alla eimai anasfalisth,k ama mathoun sthn douleia oti eimai ekguos to pithanotero einai na parw podi.exw apogohteutei den thelw na to gennhsw gia na peiname.pera apo ta 44 eurw to mhna(eleos)upaxrei kati pou na mborw na kanw?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπιζω να το κρατησες το παιδακι σου..κι εγω στην ιδια κατασταση ειμαι..μονη μου χωρις καμμια κρατικη βοηθεια..οι δικοι μου-να ναι καλα-οτι χρειαζεται η κορουλα μου με βοηθανε και ειναι ενα υπεροχο πλασματακι..

      Διαγραφή
  37. Καλησπερα ..!!Ειμαι τεκνο μονογονεικης οικογενειας επειδη εχει πεθανει ο μπαμπας μου.Φετος εδωσα πανελληνιες εξετασης και ηθελα να ρωτησω: εαν περασω σε μια σχολη εκτος Αθηνας μπορω να κανω μεταταξη για να φοιτησω στην Αθηνα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ 2 ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΜΟΝΗ .ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΖΩΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ .ΕΙΜΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΒΡΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΜΩΣ ΜΑΤΑΙΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ..ΠΟΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ.ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΔΕΞΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΟΤΑΝ ΑΠΕΥΘΗΝΟΜΑΙ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΒΟΗΘΗΜΑ-ΕΠΙΔΟΜΑ,ΠΑΝΤΑ Η ΙΔΙΑ ΦΡΑΣΗ(ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΘΕ)...ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΙΛΑΜΕ?ΠΟΣΟΙ ΑΠ ΤΟΥΣ 300 ΨΗΦΙΣΑΝ ΕΝΑΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα. Είμαι χωρισμένη και έχω έναν γιό 2,5 χρονών. Ο τέως συζυγός μου ενώ του έχει βγάλει το δικαστήριο να δίνει διατροφή αυτός ποτέ δεν έδωσε. Είναι άνεργος και παίρνει από τον ΟΑΕΔ επίδομα ανεργίας. Αυτό που θέλω να πω σε όλες τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα είναι πως μετά από διαδικασία (χρονοβόρα) κατάφερα και του δέσμευσα το μισό επίδομα ανεργίας.Θεωρείται μισθός. Μην σας λένε ότι δεν γίνεται αυτό. Η Νομική Υπηρεσία του ΟΑΕΔ μου είπε πως το δικαιούμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ειμαι νοσηλευτρια διορισμενη σε δημοσιο νοσοκομειο.ειμαι διαζευγμενη κ επειτα ο πρωην συζυγος απεβιωσε,εχω μια κορη κ ηθελα να μαθω αν υπαρχει καποιος νομος που να με απαλλασει απο τις νυχτερινες κ απογευματινες βαρδιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπέρα είμαι ανήπαντρη μητέρα με ανήλικο (αναγνωρισμένο) τέκνο. Δικαιούμαι κάποιο επίδομα και από που;
    Είμαι ασφαλισμένη στο ΤΑΤΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπέρα το όνομα μου είναι Ειρήνη, είμαι ανύπαντρη μητέρα ενός 2χρόνου αγοριού. Μόλις γύρισα από τον ΟΑΕΔ και έμεινα με το στόμα ανοιχτό όταν η υπάλληλος μου είπε πώς αν δεν είχε αναγνωρίσει ο πατέρας τον μικρό το ποσό για το οικογενειακό επίδομα θα ήταν μεγαλύτερο. Τώρα παίρνω ότι και οι λοιπές οικογένειες. Να σημειώσω πως το μόνο που έχει δώσει ο πατέρας είναι την αναγνώριση. Θα ήθελα κάποιος αν μπορεί να μου πει ποιά η διαφορά. Αναγνωρισμένο ή μη. Που και σε ποιόν να πω πως ο νόμος αυτός είναι τελείως (συγνώμη) ηλίθιος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαφορά είναι τεράστια: το μη αναγνωρισμένο τέκνο (δίχως πατρώνυμο) δε δικαιούται να διεκδικήσει διατροφή από τον πατέρα, δεν έχει κληρονομικά δικαιώματα, κλπ.

      Μη στενοχωριέσαι όμως, δε χάνεις απολύτως τίποτα, διότι η μηνιαία προσαύξηση είναι το τρομακτικά υψηλό ποσό των 3,67 ευρώ. Ναι, καλά διάβασες, δεν είναι τυπογραφικό λάθος.

      Διαγραφή
  43. ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΕΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ 19 17 ΚΑΙ 7 ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΠΕΙΜΕΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΕΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ 19 17 ΚΑΙ 7 ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΠΕΙΜΕΛΙΑ.ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα σας! Είμαι κι εγώ μία μητέρα που μεγαλώνει μόνη της 2 παιδιά 6,5 και 5 ετών μετά τον πρόωρο χαμό ενός αξιολάτρευτου μπαμπά. Θα ήθελα να ρωτήσω 2 πράγματα:
    1)Όταν ανέφερα την επιπλέον άδεια που δικαιούμαι στην υπηρεσία μου (είμαι ιατρός ΕΣΥ)μου απήντησαν ότι αυτό αφορά αποκλειστικά τους ιδιωτικούς υπαλλήλους και κατά συνέπεια δεν τη δικαιούμαι! Είναι πράγματι έτσι?
    2)Ο μεγάλος μου γιός φοιτεί στην πρώτη τάξη σε ένα από τα πειραματικά δημοτικά σχολεία της πόλης όπου μένουμε. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο σχολείο γίνεται μόνο κατόπιν κλήρωσης και για τα αδερφάκια για να αυξήσουν τις πιθανότητες να κληρωθούν, μπαίνουν δύο φορές στην κλήρωση. Όλο αυτό για να είναι τα αδερφάκια μαζί και να μην ταλαιπωρείται η οικογένεια. Και ρωτώ το εξής:για τις μονογονεικές οικογένειες γιατί δεν προβλέπεται μία διευκόληνση για τον/την ταλαίπωρο/η που πρέπει μόνος του και χωρίς καμία άλλη βοήθεια να τρέχει σε δύο διαφορετικά σχολεία? Γιατί το αδερφάκι να μπαίνει στην κλήρωση και να μην το "τραβάει" το αδερφάκι του? Γνωρίζεται κάτι σχετικά?
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. μια απο τα ιδια,μητερα 3χρ αγοριου,λαμβανω το 'γεναιοδωρο ποσο των80?ε το διμηνο..δεν ειμαι σιγουρη γιατι περυσι στο ονομα της κρισησ το μειωσαν στο μισο κ μετα μου το ανεστειλαν προφανως για τον ιδιο λογο?χρειαστηκε να κινησω διαδικασια για αρση της αναστολης οπθυ κ εγινε..ο πατερας?πουφ κ καλα ανεργος...χαριν στην εφευρετικοτητα μου τα βγαζω περα..[χειροποιητο κοσμημα,ξαπλωστρες κ οτι μπορω εχοντας μαζι μου τον μικρο επι 24ωρης βασης...τωρα δυσκολευει ακομα περισσοτερο αφου μετα απον 4χρονια αφησα τον εαυτο μου ελευθερο στον ερωτα κ αυτος αποφασσισε να μου στειλει κι αλλο παιδι...ειμαι 4μηνων.μου ηταν αδυνατο ως αυτη που ειμαι εγω τελοςπαντων ,χωρις να κρινω τους υπολοιπους να το ριξω.ημουν σιγουρη οτι ο πατερας δεν ....κ δεν του ειχα πει κατι.τελικα μετα απο πιεση γνωστων κ του μεσα μου εκανα την κινηση δινοντας του το δικαιωμα να διαλεξει πως να το αντιμετωπισει κ ξεκαθαριζοντας οτι δεν ζηταω η περιμενω κατι...η αντιδραση ηταν πιο ασχημη απο οσο περιμενα που θα μου ηταν κ φυσιολογικο...περα απο τον εξεφτελισμο κτλ κ τις κατηγοριες ,η καταληξη ηταν το να μην τολμησω ποτε να τον ενοχλησω για λεφτα κτλ...ειπα οκ,ουτε κ εσυ το λοιπον..κ εληξε η συζητηση ποθ παρολη την εκβαση με αφησε ανακουφισμενη που το ειπα επιτελους κ ετοιμη να συνεχισω αυτο για το οποιο ειχα αναλαβει την ευθυνη...δυστηχως ομως υπαρχει συνεχεια...μετα απο μερες ελαβα 1μυν που ελεγε οτι θα μου παρει το παιδι κ θα φροντισει να μην το δω ποτε κτλ...μου εχοθν κοπει τα ποδια...κατα ποσο μπορει να το πετυχει στηριζομενος στο οτι δεν τυγχανω οικονομικης ανεσης κ στο οτι ηδη μεγαλωνω 1παιδι μονη?[ον ιδιος ανεργος αλλα στηριζεται στο οτι η μαμα εχει χρημα]... [εγω τελειως στις δυναμεις μου,στο ενοικιο με μια μικρη αλλα εξ ουρανου βοηθεια απο την εκκλησια]..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ειμαι η κοπελα που μολις εστειλε το σχολιο για [το2ο παιδι κτλ]...οταν λετε επιδομα ενοικιου προς αγαμες μητερες?εγω οταν ρωτησα ηθελαν ενσημα περασμενου ετους...ας αφησω 1ον για τις απαντησεις αυτην την φορα...ελενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. εχετε δικιο σε ολα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΕΙΜΑΙ 34 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥ.ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΑΘΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ 9 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ. ΕΧΩ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ ΜΕ ΕΓΓΥΤΗ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΣΥΖΥΓΟ. ΕΝΩ ΕΧΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΡΝΗΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.ΩΓ ΕΓΓΥΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΙΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΖΕΥΜΕΝΗ ΜΕ 1 ΠΑΙΔΙ 12 ΕΤΩΝ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΟΑΕΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντινα Μ.Μ20 Φεβ 2013, 11:37:00 μ.μ.

      Πλεον ειναι 360 ευρω συν 50 ευρω παραπανω για το καθε τεκνο.Δεν γνωριζω ομως μεχρι πια ηλικια του τεκνου ισχυει αυτο.

      Διαγραφή
  51. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ & ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ! ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΖΗΤΗΜΑ - ΒΡΗΚΑ ΤΥΧΑΙΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΧΩ ΤΡΙΑ (3) ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 11 , 15 , 17 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ. Ο ΠΡΩΗΝ ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΕΧΑΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΕΓΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Γ.Α. ΚΑΘΕ ΔΙΜΗΝΟ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΩΝ 250 ΕΥΡΩ.
    ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΩΣ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ???
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΕΙΜΑΙ Κ ΕΓΩ ΜΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΟΝΗ ΜΟΥ.ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. στη δημοσίευσή μου δήλωση ότι δεν υπάρχει σύλλογος μονογονεικης οικογένειας. Αν υπάρχει θα ήθελα να κάνει δηλώσεις. Μου θυμίζει ότι υπάρχει απλώς μία ιεραποστολική συλλογή από ενώσεις και συναφή.......βοήθειά μας δηλαδή....Δεν είμαστε αξιοθέατα... ήμαστε άνθρωποι με μέλλον, στοχους και προσδοκίες... Και όταν θα τα καταφέρουμε..μόνοι μας ... βοήθειά σας ..και ο Θεός βοηθός για σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ειμαι μητερα 2χρονων διδυμων.Θελω να βαλω τα μωρα μου στον παιδικο σταθμο του χρονου και ναι μεν δινουν προτεραιοτητα-λενε- αλλα μηπως ξερει κανεις αν χρειζομαι και ενσημα γιατι δεν εργαζομαι.Μηπως προλαβαινω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. μεγαλωνω μονος μου 2 παιδια 8 και 16 χρονων.το μονο που βλεπω ειναι το τη παροχες υπαρχουν για τις μητερες.δεν βλεπω τιποτα για τους αντρες που μεγαλωνουν μονη τους τα παιδια τους.απο τα site που βλεπω νομιζω πως ειμαι σε φεμινιστικο και οχι σε site για μονογονεικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσείς οι πατεράδες όλο τα ίδια παραπονάκια είστε...οκ είστε λιγοι και μαγκιά σας και μπράβο σας...απλά το σύνηθες είναι να είναι οι μάνες μόνες με τα παιδιά...δεν αλλάζει κάτι...κι εμάς γραμμένες μας έχουν κι εσάς γραμμένους σας έχουν οπότε αφήστε το αυτό το ποιημα...δηλαδη΄σε όλα τα άλλα θέματα που οι γυναικες ειναι σε αποκλεισμο ειστε οκ;;

      Διαγραφή
  56. ΕΙΜΑΙ ΑΝΥΠΑΝΤΡΗ ΜΗΤΕΡΑ 9 ΜΗΝΩΝ ΠΑΙΔΙΟΥ. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑ.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας στο δικαστηριο και να ζητησεις δωρεαν δικηγορο να σε βοηθησει να γινει η αναγνωριση του παιδιου .Ο πατερας ειναι υποχρεωμενος να το αναγνωρισει.Εχεις περιθωριο μεχρι να γινει 5 χρονων.Αλλιως οταν το παιδι γινει 18 θα διεκδικησει την αναγνωρισει αλλα μεχρι τα 19 του.Και θα βγει και διατροφη.Επισης μπορεις να παρεις οικογενειακο επιδομα στην περιπτωση σου θα ειναι και πιο πολλα.

      Διαγραφή
  57. Είμαι παιδί διαζευγμένων γονιών. Θέλω να μάθω αν ανήκω σε κάποια από τα κοινωνικά κριτήρια για την αίτηση για υπαγωγή σε ειδική περίπτωση για την υποβολή μηχανογραφικού δελτίου (πανελλαδικών εξετάσεων)?? Και αν ισχύει τι δικαιολογητικά χρειάζονται??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλησπέρα είμαι άνεργη ανύπαντρη μητέρα. ο πατέρας του το έχει αναγνωρίση αλλα ποτέ δεν έδωσε φράγκο, το παιδί μόλις ενηλικιώθηκεκαι και δεν έχω απο πουθενά έσοδα, είμαι κυριολέκτικα στο δρόμο. μπορώ να κάνω κάτι? ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. καλησπέρα,είμαι χωρισμένη και έχω την επιμέλεια της 6χρονης κόρης μου.Εργάζομαι και δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα επιβίωσης.Ωστώσω αναρωτιέμαι γιατί οι διαζευγένοι με επιμέλεια τέκνων να μην τυγχάνουν κάποιων διευκολύνσεων όπως ειδικές άδειες από την εργασία τους , λιγότερες μισθολογικές κρατήσεις ,λιγότερη φορολογία.Επίσης θεωρώ απαράδεκτο τα παιδιά μας να μην έχουν τα ίδια δικαιώματα με τα παιδιά που μεγαλώνουν με τον έναν γονιό λόγω χηρίας ή αγαμίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ειμαι μητερα ενοσ κοριτσιου 8 χρονων.τωρα εργαζομαι αλλα παιρνω 500EYRW εκανα απογραφη στην προνοια για να παρω το πειδομα απροστατευτων τα 44euro ανα μηνα λιγα αλλα κατι ειναι κ αυτα.τωρα μου ειπαν πως αν εχω εισοδημα μηνιαιο πανω απο 250 δεν το δικαιουμαι.ειναι δυνατον?μονη μου ειμαι κ μεγαλωνω το παιδι μου.ειναι δυνατον να μασ τα κοβουν κ αυτα?η ερωτηση μου ειναι να μην περιμενω τιποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ime anipantri mitera alodapon.omos to pedi mou ine me patera elina anagnorizmeno.dikiome epidoma i kati voithia???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ime nipantri mitera aladapon.omos to pedi exi anagnorisi o pateras tou elinas.dikioume voithia i epidoma??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι απο την προνοια πηγενε εκει θα σου πουνε

      Διαγραφή
    2. παιρνεις απο προνεια πηγενε και ρωτα μην τ αφηνεις

      Διαγραφή
    3. εμένα μόλις πέθανε ο αντρας μου απο την πρόνοια θέλαν να μου πάρουν τα παιδιά και αναγκάστηκα για να εχω μια ασπίδα προστασίας να εργαστώ σαν καθαρίστριαμε 6 ωρες την μερα και 300 ευρω

      Διαγραφή
  63. Καλησπέρα είμαι άνεργη ανύπαντρη μητέρα. ο πατέρας του το έχει αναγνωρίση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ρε παιδια σε εμας τις μαναδες που ειμαστε ανυπαντρες μενουμε με το μπαμπα ο οποιος εχει αναγνωρισει το παιδι αλλα ειναι κ αυτος ανεργος ενα χρονο εγω 3 χρονια ανεργη κ το σπιτι με δανειο κ ζουμε με δανεικα....εμεις τι πρεπει να κανουμε.να παιθανουμε?που ειναι η προνοια για μας που το παιδι μας δεν εχει ουτε καν τα βασικα?με το ζορι του παρεχουμε το γαλα κ τις πανες.....ζηταμε βοηθεια κ λυπηση....ειμαστε ανθρωποι κ οχι σκουπιδια...απαντηστε μου σας παρακαλω γιατι ειμαι απελπισμενη κ δεν θελω να σκεφτομαι τα χειροτερα...το email μου ειναι mxatzidaki@gmail.com..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γειασας θα ήθελα να μάθω αν δικαιουμε εγω κ.τα παιδιαμου δωρεάν ιατρική περίθαλψη.ειμαι χωρισμένη με 3 ανήλικα παιδια.κ.με διατροφή 800ε.το μηνα. ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ -ΑΝΥΠΑΝΤΡΗ ΜΗΤΕΡΑ.ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΕΙΔΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ -ΑΝΥΠΑΝΤΡΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΕΙΔΟΜΑ.ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. EIMAI XORISMENI GYNAIKA ME 7XRONO AGORAKI....DIAKAIOUME KANENA EPIDOMA H OXI??? EPISHS ERGAZOMAI KIOLAS ALLA EPOXIAKA BEBAIA....500EYRO MISTHO....TELOS OKTOMBRIOY APOLIOMAI....MENO KAI SE ENOIKIO 250EYRO!!!!EYXARISTO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΣΧΟΛΗ. ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΠΕΡΑ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. kalispera eimai anupantri mitera me ena moro enos etous.grafete parapano oti i agames k xamilomisthes miteres dikaiountai dorean nosokomeiaki k iatrofarmakeutiki perithalpsi.persi pou genisa me upoxreosan se dimosio nosokomeio k plirosa 872.pera apo auto pairno mono ta 44 euro to mina.ta 300 euro gia mathites apo pote dikaioume na ta paro??k genika ti allo dikaioumai san epidoma????euxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ. ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ. ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2011, ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΓΡΑΠΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ. ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΑΝΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΚΟΠΕΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΕΤΝΑΜ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ 18 ΩΡΕΣ ΣΕ ΔΥΟ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΚΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΜΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΓΥΗΤΡΙΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΗΚΗ. Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΙΕΖΕΙ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ 150 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΕΓΩ ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ Ο ΠΡΩΗΝ ΣΥΖΥΓΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΩΛΗΘΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ? ΕΙΝΑΙ 14 ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ. ΑΡΑΓΕ ΜΕ 1200 ΕΥΡΩ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΝΟΙΚΙΟ ΦΑΓΗΤΟ ΡΕΥΜΑ ΝΕΡΟ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΡΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΤΙ ΘΑ ΠΩ ΣΤΗ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΣΩ? ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ? ΚΑΠΟΤΕ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΛΥΠΗ. ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΛΕΞΗ ¨ΦΟΒΟΣ¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ 2 ΑΝΗΛΙΚΑ Ο ΠΡΩΗΝ ΔΙΝΕΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 300 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ(το οποιο δανειο αποδικνυεται μονο δικαστηκα)ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ, ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΥΠΑΝΤΡΗ ΜΗΤΕΡΑ ΕΝΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ. ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΗΝΘΩ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΣΑΝ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΣΕ ΓΑΜΟ.

      Διαγραφή
  75. ΑΝΔΡΕΟΥ ΙΩΑΝΝΑ23 Ιαν 2013, 12:26:00 π.μ.

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ.ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ ΑΝΕΡΓΗ ΜΗΤΕΡΑ 2 ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΤΕΚΝΩΝ (4 ΕΤΩΝ Κ 6 ΜΗΝΩΝ) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑ Κ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΗΛΩΝΩ Κ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ 200 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΩΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΚΝΟ (ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΕΤΗΣΙΩΣ 2,400 ΕΥΡΩ ) ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΒΟΗΘΗΜΑ(ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ) Κ ΑΠΟ ΠΟΥ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΑΚΡΗ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΑΝΘΩ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.ΑΝΔΡΕΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΑΝΥΠΑΝΤΡΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΗΤΕΡΑ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ. ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΚΙΨΩ ΣΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΩ ΑΜΕΣΑ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΠΡΟΝΟΙΑ, ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΟΚΕΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑΣ, ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΤΟΣ ΓΑΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΚΛΠ. ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

      Διαγραφή
    2. ΣΥΓΝΩΜΗ,ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,ΘΑ ΠΑΜΕ & ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ?? ΜΕ ΤΗ ΛΕΦΤΑ?? ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ...

      Διαγραφή
    3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΙΜΑΙ Η ΕΙΡΗΝΗ,ΑΓΑΜΗ ΜΗΤΕΡΑ & ΜΟΝΗ.ΠΑΛΕΥΩ & ΓΩ & ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ,ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ Η ΠΡΟΝΟΙΑ,ΤΑ 44 ΕΥΡΩ,ΤΟΝ ΜΗΝΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 285 ΕΥΡΩ.ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ,ΤΠ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ,& ΑΝ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΙΔ ΤΟΜΕΑ & ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥ,ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΕΡΝΕΙΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ,ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΑΚΟΜΑ,7 ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΕΡΓ ΕΣΤΙΑ,ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΔΕΛΤΙΟ ΚΟΙΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΠΑΕΙ & ΑΥΤΟ...ΔΗΛ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ,ΑΔΙΑΦΟΡΟ,ΓΙΑ ΕΜΑΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ,ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ,ΒΟΗΘΟΥΝ, ΑΣΤΟ..!!!ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ..ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ,& Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ Η ΙΔΙΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ,ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ,ή ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ.
      ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣ ΣΟΥ & ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝ ΠΑΝΤΩΠΟΛΕΙΟ,ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ,ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ, ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΡΓΗ..& ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΡΟΝΟΙΑΣ,ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΑΜΗΛΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ,ΟΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..
      ΚΑΛΗ ΔΥΜΑΜΗ !!!!

      Διαγραφή
  77. Καλησπερα.ειμαι διαζευγμενη με ενα παιδακι 3μιση χρονων.ειμαι ανεργη κ εχω την επιμελεια του παιδιου.δικαιουμαι το επιδομα των 44 ευρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΜΗ ΜΗΤΕΡΑ & ΤΑ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ,ΠΟΛΥ.ΕΦ ΟΣΟΝ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ,ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΧΙ.ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΑΜΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ,ΜΕ ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ,ΚΑΤΩ ΤΩΝ 285 ΕΥΡΩ.ΠΗΓΑΙΝΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΟΥ,ΕΧΟΥΝ,ΠΛΕΟΝ,ΤΜΗΜΑ ΑΛΛΥΛΕΓΓΥΗΣ,ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, η ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ,ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ & ΡΩΤΗΣΕ ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΑ.

      Διαγραφή
  78. Καλημερα, εγω που ειμαι αγαμη μητερα μωρου 4.5 μηνων ανεργη δικαιουμαι τιποτα? Με εδιωξαν απο την εποχιακη εργασια μου και το βιβλιαριο μου ειναι επικυρωμενο μεχρο τον Φλεβαρη 2014. μετα ομως? τι κανουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΙΜΑΙ & ΑΓΑΜΗ ΜΗΤΕΡΑ,7 ΣΕ ΝΙΩΘΩ..
      ΛΟΙΠΟΝ,ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ,ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ,ΚΑΛΩΣ,ΜΕΤΑ ΑΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΡΓΗ,ΚΑΠΟΙΟ ΒΟΗΘΗΜΑ,ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ,ΑΚΟΜΑ,ΕΤΣΙ ΙΣΧΥΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ.ΑΝ ΟΜΩΣ,ΕΧΕΙΣ ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΙΔΟΔΗΜΑ,ΚΑΤΩ ΤΩΝ 285 ΕΥΡΩ,ΠΕΡΝΕΙΣ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ,44 ΕΥΡΩ,ΟΠΟΥ ΣΤΑ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΘΕ 2ΜΗΝΙΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ή ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΟΥ,ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΛΛΥΓΓ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΑΔΙΟΥ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ,ΠΛΕΟΝ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛ ΥΓΕΙΑΣ,ΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΑΝΕΡΓΗ,ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ,ΠΑΛΙ,ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ,ΒΙΒΛ ΑΠΟΡΙΑΣ,ΟΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ,ΦΑΡΜΑΚΑ,ΕΟΠΥΥ ΚΤΛΠ.
      ΚΑΛΗ ΔΥΜΑΜΗ..

      Διαγραφή
  79. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ! θΑ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ.. ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΥΠΑΝΤΡΗ ΜΗΤΕΡΑ ΕΝΟΣ ΒΡΕΦΟΥΣ 5 ΜΗΝΩΝ! ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ & ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΖΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ! ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ 1 ΧΡΟΝΟ Κ ΕΙΜΑΙ Κ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΜΕ ΚΑΡΤΑ ΟΑΕΔ! ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ; ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ ΜΗΤΕΡΑ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ 15Ο ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ

      Διαγραφή
  80. Αυτό το βρήκα ψάχνοντας για επιδόματα μονογονειακων οικογενειών.
    Στην Κύπρο παιδιά, που και αυτοί έχουν την ίδια οικονομική κρίση.

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
    ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΧΟΡΗΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙ∆ΟΜΑΤΩΝ
    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    Καταβολή επιδόµατος τέκνου και µονογονεϊκής οικογένειας και επιδόµατος σε
    νοικοκυριά συνταξιούχων µε χαµηλά εισοδήµατα για τον µήνα Φεβρουάριο
    Το Υπουργείο Οικονοµικών επιθυµεί να πληροφορήσει τις τρίτεκνες/πολύτεκνες και
    µονογονεϊκές οικογένειες καθώς και τους συνταξιούχους σε νοικοκυριά µε χαµηλά
    εισοδήµατα ότι θα τους καταβληθούν έκτακτα το επίδοµα τέκνου και το επίδοµα σε
    συνταξιούχους για το µήνα Φεβρουάριο, αντίστοιχα, µέχριτα µέσα Μαρτίου 2013.
    Το επίδοµα τέκνου θα καταβληθεί σε πολύτεκνες/τρίτεκνες και µονογονεϊκές οικογένειες
    των οποίων η αίτηση για το 2013 έχει εξεταστεί και εγκριθεί, καθώς και σε όσες το
    εισόδηµα µε βάση τα στοιχεία της περσινής τους αίτησης δεν ξεπερνούσε τις €39.000.
    Η καταβολή του επιδόµατος γίνεται σε έκτακτη βάση µε σκοπό την άµβλυνση της
    δυσχερούς θέσης των οικογενειών αυτών, αφού η νοµοθεσία προνοεί την έναρξη
    καταβολής του επιδόµατος σε δικαιούχους µετά την παρέλευση του πρώτου τετραµήνου
    του έτους.
    Παράλληλα, καλούνται όσες τρίτεκνες/πολύτεκνες και µονογονεϊκές οικογένειες δεν έχουν
    υποβάλει αίτηση για το επίδοµα τέκνου και επίδοµα µονογονεϊκής οικογένειας (ενιαίο
    έντυπο), να το πράξουν το συντοµότερο δυνατό. Το έντυπο της αίτησης µπορεί να
    εξασφαλιστεί από τα γραφεία της Υπηρεσίας, το γραφείο εξυπηρέτησης στο Υπουργείο
    Οικονοµικών, τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη, καθώς και από την ιστοσελίδα του
    Υπουργείου Οικονοµικών: http://www.mof.gov.cy.
    Το επίδοµα σε συνταξιούχους σε νοικοκυριά µε χαµηλά εισοδήµατα θα καταβληθεί επίσης
    έκτακτα στους υφιστάµενους δικαιούχους στη βάση των στοιχείων της περσινής τους
    αίτησης. Αναµένεται η οριστικοποίηση νέου Σχεδίου µε νέα εισοδηµατικά κριτήρια, για το
    οποίο θα ακολουθήσει ενηµερωτική ανακοίνωση σε εύθετο χρόνο.
    4 Μαρτίου 2013

    Να σας πω πως η επιδότηση ανέρχεται στα 100 ευρό για το πρώτο παιδί (για μονογονειακές Οικογένεις)
    Α ρε Ελλάδα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Kalhmera SAS eimai 20 eimai anupantrh anergh Kai den exw kamia apolitos vohtheia..exw Mia korh h opeia einai molis 15 mhnwn otan gennhsa mou eipan pws dikaioume trofhma Kai kapoio poso apo thn pronoia gennhsa me asfaleia pronoia Kai mou eipan me to pou gennhseis Leigh to vivliario sou telos pantwn gennhsa Kai hrthe Mia kuria Ekei sto Elena Kai mou eipe oti einai ypeythinh sthn pronoia Kai na paw na zhthsw ayta pou anagrafw Kai poio panw..phga Kai me diwxane Kai apo tote dyskola ths pernw Kai to gala me to 1 euro rouxalakia Pali kala mou xarizounai..ti prepei na kanw... An xerei kapoios as mou apantisei. EYXARISTW POLI elenip1993@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. DIKAIOYSAI KOPELARA MOY ANA DYO MHNES TO FANTASTIKOOO POSO TWN 80 EYRW TOSA DINOYN mono KAKWS SE EDIWKSAAN EDW EINAI THEMA EPIBIWSHS TOY PAIDIOY PWS TA BGAZEIS PERA YPARXEI KAPOIOS NA SE BOHTHISEI STEILE MOPY EMAIL STO MARGARITAKYR@YAHOO.GR KAI PES MOYY

      Διαγραφή
  82. γεια σας...ισχυει ακομα το επιδομα του παιδιου για το σχολειο/εχω ενα γιο 3,5 ετων και ειμαι ανυπαντρη μητερα που μπορω να ενημερωθω γι αυτο το επιδομα?πρωτη φορα το ακουω κανενας δεν μου το ειπε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. γεια σας!!!ρε παιδια ας με βοηθησει καποιος.ειμαι ανυπαντρη μητερα ο μπαμπας του παιδιου το εχει αναγνωρισει και το εχει ασφαλισει το παιδι στο τεβε.εγω ειμαι ανασφαλιστη,σκεφτηκα να απευθυνθω στην προνοια αλλα εδω διαβαζω οτι δικαιουμαι και επιδομα και εχω πεσει απο τα συννεφα.εχουμε προνομια σαν ανυπαντρες μητερες και κανεις δεν μας ενημερωνει?ειμαι ανεργη ανασφαλιστη ζω σε ενα χωριο στον πυργο(αναγκαστηκα καθως εδω ζουν οι γονεις μου) ο πατερας του παιδιου ειναι της αποψεις ''οικονομικη κριση εχουμε δεν μπορω να σε βοηθησω'' και εγω απελπισμενη ειμαι 25 χρονων και ζητω να με διαφωτισετε.ευχαριστω εκ των προτερων.
    με εκτιμηση ειρηνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ & ΑΓΑΜΗ & ΓΩ & ΣΕ ΝΙΩΘΩ.ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ,ΑΠΟΡΩΝ,ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ,ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ,ΠΛΕΟΝ ΤΜΗΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ,ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ & ΡΩΤΗΣΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ,ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΑΡ & ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ,ΜΗΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ,ΚΑΤΩ ΤΩΝ 285 ΕΥΡΩ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΔΩΣΟΥΝ,ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 88 ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ 2ΜΗΝΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΕΧΕΤΑ ΚΟΙΝ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ,ΠΗΓΑΙΝΕ, ΠΑΛΙ,ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΣ,ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

      Διαγραφή
  84. ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ?ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΕΥΘΗΝΘΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΕΙΜΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ.ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΚΑ ΘΑ ΕΧΩ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ Κ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 29 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΖΕΙ Ο ΟΑΕΔ,ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ Κ ΜΕΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΗΝΘΩ?
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΑΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Kala ki egw eimai monogonios.. Ti diakioute oi oikogeneia mou? Thimame otan piga gia epidoma teknou oti i koroua pou douleuke eki oti prepei na pao sto dikastirio na diloso oti eimai monogonios. Giati? Exei kapios edw me to idio provlima?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. το επιδομα μητροτητασ δεν το πηρα με την αιτιολογια οτι εφοσον δεν ειχα πληρωθει τα ενσημα θα πρεπε να ζητησω τα ενσημα απο το ικα...το επιδομα απροστ ξεκινησε μολις ειναι 1,5χρ το παιδι γιατι η κυρια που ηταν υπευθηνη βαριοταν και μου ελεγε συνεχεια περνα σε 1 μηνα κ περνα σε 1 μηνα να καταθεσεισ,εχουμε απογραφη τωρα κλπ...οσον αφορα την κρατικη προνεια λοιπον περισσοτερο ταλαιπωρια προσφερει στοθς εχοντες αναγκη παρα βοηθεια...η δε κυρια τρουσα ονοματι δεν μου εδωσε ποτε τα 500ε που εχασα περιπου απο δικη της ανευθηνη κ απανθρωπη θα ελεγα σταση στη δουλεια της...μην ακουω για κρατος προνειας...αυτα ειναι προτερηματα που εχουν μονο οι διαμενοντες σε αλλα ευρωπαικα κρατη...εμεις μπηκαμε μονο για να γινει πιο ευκολο το ξεπουλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. kalhmera sas .eimai mhtera 2 anhlikwn paidiwn.ekana perisi aithsh gia to sxoliko epidoma 300 eyrw.logo to oti egw xrwstaw peripou 1,700 sthn eforia mou lene oti mou ta sympshfhsan.mou ta phran me to etsi thelw tou paidiou.einai swsto ayto?na ta krathsoun tou paidiou epeidh egw xrwstaw?xwris na me rwthsoun?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Χρονια πολλά.θα ήθελα να ρωτήσω:έκανα αίτηση για υο ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ από τον σεπτεμβρη κ ακόμα τα χρήματα δεν τα έχω πάρει.έχω μια κόρη εννέα ετών κ την μεγαλώνω μόνη μου απ την μέρα που ήρθε σε αυτό το κόσμο..δεν εργάζομαι...το πως την μεγαλώνω....απ ότι μου είπαν που επικοινωνησα με την Α'βαθμια μου είπαν ότι αν χρωστάμε στην ΕΦΟΡΙΑ αυτόματα κρατούνται...είναι αληθές αυτό?κ απ την άλλη είναι σωστό?τα χρήματα είναι του παιδιού κ όχι δικά μου...ας μου απαντήσει κάποιος σας παρακαλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. http://www.isotita.gr/var/uploads/PUBLICATIONS/monogoneikh_entypo_050208.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Καλησπερα ειμαι ανυπαντρη μητερα αλλα το μωρο ειναι αναγνωρισμενο απο τον πατερα του ζω μονη με το μωρο δε μπορω να δουλεψω γιατι δν εχω κανεναν να μου κρατησει το μωρο ειμαο σε πολυ δυσκολη θεση ουτε γαλα εχω να του παρω και ειναι 4μιση μηνων δε ξερω τι να κανω θπαρχει καμια βοηθεια η επιδομα που δικαιουμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Σε κάθε δήμο οι κοινωνικές υπηρεσίες δίνουν ένα έκτακτο βοήθημα παλιότερα και το ίδρυμα μητέρα γύρω στα 150 ευρώ το μήνα και η εφορία από 350 ευρώ ..... .
    Το σίγουρο είναι οτι μπορείς να το βάλεις σε παιδικό σταθμό δωρεάν και προηγείσαι στις προσλήψεις στον ΑΣΕΠ σε Δήμους κλπ. Αξίζει να παλέψεις για το παιδί σου καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΠΟΣΟ ΔΙΑΙΟ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΟΛΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΗΤΕΡΑ ΕΝΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ 5 ΕΤΩΝ,ΑΝΕΡΓΗ,ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ,ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΕΚΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟ 13 ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΓΙΑ 7 ΗΜΕΡΕΣ ΤΕΒΕ.ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ.ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. καλησπερα σας...ειμαι πατερας 4 ανηλικων τεκνων ο οποιος τα μεγαλωνω μονος μου εχω παρει το διαζυγιο απο την μητερα χωρις να ζητησω διατροφη διοτι δεν θα εδινε την εγκριση για την επιμελεια των παιδιων οποτε παραιτηθηκα απο αυτο το δικαιωμα προκειμενου να εχω κοντα μου τα ανηλικα τεκνα μου ενω εγω ειμαι ανεργος εδω και 1.5 χρονο και η πρωην συζηγος εργαζεται μονιμη...δεν γνωριζω αν δικαιουμαι καποιο επιδομα και θα ηθελα την βοηθεια σας κατατοπιζοντας με τι ακριβως πρεπει να κανω γιατι ο χρονος μου ειναι λιγος ..μοιραζεται σε 4 μικρα παιδια που χρειζουν αμεσα την προσοχη μου και οι γνωσεις μου δεν με καλυπτουν ..ευχαριστω εκ των προτερων περιμενω απαντηση σας με ανηπομονησια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Έχετε πάρα πολύ δίκιο και σας ευχαριστώ για τις πολύτιμες αυτές πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. καλησπερα ειμαι και εγω ανυπαντρη μητερα ενος κοριτσιου4 χρονων που ο μπαμπας της εχει πεθανει τι μπορω να κανω για το ονομα της?απο την προνοια δικαιουμαι καποιο επιδομα σημερα μου ειπαν πως οχι γιατι εχω τεμακτο 6200 και τι τετοια τι μπορω να κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Καλησπέρα σας! Θα ήθελα να υποβάλλω το εξής ερώτημα. Είμαι 23 χρόνων, έχω ένα κοριτσάκι 3 χρόνων,είμαι φοιτήτρια (πασχίζω να τελιεώσω), με τον πατέρα της όχι πολλά-πολλά. Μένω με τη μητέρα μου και η μικρή είναι ασφαλισμένη σε εκείνον. Δεν έχω δουλέψει ποτέ (δηλαδή δεν έχω μόρια για ανέργους). Υπάρχει κάποια οικονομική βοήθεια από το κράτος που μπορώ να λάβω? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Aν είσαι άγαμη μητέρα παλιά υπήρχε επίδομα 150 ευρώ το μήνα προνοιακό πάρε το κέντρο βρεφών μητέρα . Σε κάθε δήμο οι κοινωνικές υπηρεσίες έδιναν ένα έκτακτο βοήθημα. Το προνοιακό ξεφτίλα των 44 ευρώ το μήνα δε μπορείς να το πάρεις γιατί δε νοικιάζεις σπίτι. Η νομοθεσία ορίζει οτι αν είσαι σε διάσταση πρέπει δυστυχώς να πας δικαστικά για διατροφή από τον πατέρα. Ακόμα και αν δηλώνει άνεργος πρέπει να βοηθούν οι ανιόντες παππούδες κλπ. Έστω και με 100 ευρώ το μήνα. Έχω προσωπικά περάσει τα ίδια με σένα μεγάλωσα την κόρη μου μόνη από 1 έτους. Εδώ και 2 χρόνια μετανάστευσα στο εξωτερικό. Επειδή δεν έδινε διατροφή ο πατέρας, δε μπορούσε να μη δώσει έγκριση να φύγουμε γιατί στα 10 χρόνια δεν είχε αποδεικτικά οτι βοηθούσε και επειδή έμεινα άνεργη ο Θεός με βοήθησε σε αυτό. Σήμερα βλέπουμε τη ζωή θετικά. Πάλεψε για το πτυχίο σου και με Αγγλικά Γερμανικά και είμαι σίγουρη θα τα καταφέρεις. Πρέπει να πάρεις γραπτώς την άρνησή του πατέρα για διατροφή. Δηλαδή στείλε ένα εξώδικο και βρες δικηγόρο να πληρωθεί στην εκδίκαση της υπόθεσης. Ή συναινετικά συμβιβάσου σε μικρή διατροφή για να αποφύγεις τα έξοδα που πρέπει δυστυχώς να ανανεώνεις κάθε 2 χρόνια. Αλλά επειδή αρκετοί πατεράδες "στρίβουν δια του αρραβώνος" στην υπόθεση ανατροφή διατροφή κλπ τουλάχιστον να αποκτήσεις με γραπτά αδιάσειστα στοιχεία την άρνησή τους αυτή. Κάποια μέρα θα σου χρειαστεί 99% να το αποδείξεις αυτό μπροστά στο δικαστήριο. Μπορεί να χρειαστεί να φύγεις με το παιδί σε άλλη πόλη μέρος, ακόμα και χώρα για δουλειά. Για να μην σε σταματήσει δικαστικώς και χρειαστεί να του δώσεις το παιδί, διότι κάποια στιγμή θέλουν τα δουν τα παιδιά τους. Καλό είναι από την εμπειρία μου να βλέπω τον μπαμπά του το παιδί σου για την ψυχική του υγεία. Ακόμα και αν δε δίνει λεφτά. Άσε τις τύψεις για αυτόν. Γιατί όταν μεγαλώνουν όλοι παίρνουν τη θέση τους και κρίνονται.
    Βάλε τον να υπογράψει ακόμα και μία απλή υπεύθυνη δήλωση σε ΚΕΠ οτι παραιτείται από τη διατροφή ή σε συμβολαιογράφο καλύτερα. Αυτή η υπογραφή μια μέρα θα σε σώσει!!!!!!! Ξέρεις είναι άκυρο να υπογράφουμε οτι παραιτούμαστε από τη διατροφή είτε μητέρα είτε πατέρας, όταν το παιδί δεν έχει περιουσία ή προσωπικά έσοδα από ενοικια, άλλες πηγές κλπ.
    Το σίγουρο είναι οτι μπορείς να το βάλεις σε παιδικό σταθμό δωρεάν και προηγείσαι στις προσλήψεις στον ΑΣΕΠ σε Δήμους κλπ.

    Κοίτα τις σπουδές σου πρώτα και κάνε μεταπτυχιακό αν μπορείς σε αγγλική γλώσσα. Το μέλλον είναι δικό σου. Μπορεί τώρα να ταλαιπωρείσαι αλλά μόλις γίνει 8-10 χρονών και είναι αυτόνομο το παιδί σου θα ξεκουραστείς και σύ και θα φτιάξεις τη ζωή σου θα είσαι δυνατή και περήφανη μητέρα. Θα έχεις ολοκληρώσει κάτι που το ονειρεύονται όλες οι γυναίκες! ένα παιδί! και θα είσαι νεότατη όμορφη και θα καμαρώνει το παιδί σου τη μητέρα του. Μορφωμένη, δυνατή, νέα μητέρα, βράχος! Με συγκίνησες γιατί πέρασα τα ίδια!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Γειά σας είμαι 18 χρόνον και έχω παιδί 18 μηνών ο πατέρας της δεν την αναγνώριζει μένουμε σπίτι του σε άθλιες συνθήκες γιατί δεν έχω που να πάω δικαιούμαι κάτι ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Πάντα οι Δήμοι έχουν προγρἀμματα οικονομικής στήριξης δυστυχώς έκτακτης. Απευθύνσου στο ΜΗΤΕΡΑ να δεις αν ένα επίδομα των 150 ευρώ μηνιαίως δίνεται και σήμερα. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι άλλο. Πρόνοια μόνο αν νοικιάζεις!
    Πρέπει να υποβάλλεις φορολογικές δηλώσεις έστω κα μηδενικές... πρόσεξε τα τεκμήρια.... να μη σου έρθει πρόστιμο! μετά ο ΟΓΑ κάθε χρόνο δίνει κάποιο επίδομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου