Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Ειδικά μηνιαία επιδόματα από τον ΕΔΟΕΑΠ

Ειδικά μηνιαία επιδόματα από τον ΕΔΟΕΑΠ σε πολύτεκνες και μονογονεϊκές οικογένειες
03/11/2008
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ενιαίου Δημοσιογραφικού Οργανισμoύ Επικουρικής Ασφάλισης και Περίθαλψης (Ε.Δ.Ο.Ε.Α.Π.) αποφάσισε τη θέσπιση μηνιαίου επιδόματος σε μονογονεϊκές καθώς και σε πολύτεκνες οικογένειες.

Συγκεκριμένα, αποφάσισε:

1. Tη χορήγηση μηνιαίου επιδόματος ποσού € 100,00 για κάθε παιδί μονογονεϊκής οικογένειας με ιδιόκτητη κατοικία και το διπλάσιο ποσό σε περίπτωση που η οικογένεια δεν έχει ιδιόκτητη κατοικία και πληρώνει ενοίκιο. Ως όριο εισοδήματος ορίζεται το ποσό των € 25.000,00. Το επίδομα θα χορηγείται για όσο χρονικό διάστημα τα παιδιά ασφαλίζονται στον Οργανισμό. Δικαιούχοι του παραπάνω επιδόματος θα είναι οικογένειες που την επιμέλεια των παιδιών της έχει ο ένας εκ των δύο γονέων, δηλαδή όταν είναι προσωπική επιλογή (ανύπαντροι γονείς), όταν η επιμέλεια των παιδιών ανατίθεται σε έναν εκ των δύο γονέων μετά από δικαστική απόφαση (διαζευγμένοι) και όταν υπάρχει κατάσταση χηρείας.

2. Tην ενίσχυση σε μηνιαία βάση όλων των οικογενειών μετά την απόκτηση του τρίτου παιδιού ως εξής:

* Για το τρίτο παιδί €100,00
* Για το τέταρτο παιδί €150,00
* Για κάθε επόμενο παιδί € 50,00 μηνιαίως

Αυτό σημαίνει ότι η οικογένεια με 4 παιδιά θα ενισχύεται με € 250,00 το μήνα, η οικογένεια με 5 παιδιά με € 300,00 το μήνα και με € 50,00 επιπλέον για κάθε παιδί η οικογένεια που έχει πάνω από 5 παιδιά.
Το επίδομα θα καταβάλλεται για όσα παιδιά είναι ενεργά ασφαλισμένα στον ΕΔΟΕΑΠ.

Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και υποβολή αιτήσεων θα πρέπει να απευθύνονται στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων τηλ. 210-72.64.742, 210-72.64.777 και 210-72.64.883.

9 σχόλια:

  1. ειμαι μανουλα ενοσ αγγελου 10 μηνων....ανεργη 4 χρονια ...τι δικαιουμε???που να απευθυνθω???δεν παιρνω απο την προνοια βοηθημα γιατι εχω κανει αιτηση στο παντοπολειο τησ εκκλησιασ κ δεν τα δικαιουμε μου ειπαν κ τα 2...μ εχει ασφαλισει το οαεδ στο ικα αλλλα δεν μου δινει επιδομα διοτι δεν εχω ενσημα....οποιοσ γνωριζει ασ μου στειλει ενα email eyalitsi@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kalispera..tha ithela na me enimerosete ti epidomata exei to dikaioma na apaitisi oikogeneia i opoia
    - i sizigos exei xireusei
    - exei 2 paidia ilikias ( 20 & 26)

    simfona me to proanaferthen artho dikaioute 200E
    ( poia einai i diadikasia pou prepei na akolouthitei?)

    iparxei omos kai kati allo?

    parakalo epikeinoniste mazi mou
    chatzof@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kalispera tha hthela na mathw ti dikaioutai mia oikogeneia pou o syzugos exei xhrepsei exei tria paidia 22 25 kai 11 etwn.Parakalw epikoinwnwhste mazi mou sto elevasileiou@hotmail.com. Poia einai h diadikasia upobolhs twn aithsewn kai ti akribws dikaiologhtika xreiazetai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπερα.ειμαι διαζευγμενη με ενα παιδι 3μιση χρονων.δικαιουμαι καποιο επιδομα?παρακαλω επικοινωνηστε μαζι μου στο vaia_l@windowslive.com.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σας..ειμαι ανυπαντρη μητερα με παιδι 2 χρονων..δικαιουμαι κατι??
    παρακαλω επικοινωνηστε μαζι μου στο fotinika@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. eimai monogoneas mhtera me ena koritsaki 7 mhnon tha ithela parakalo na me enimerosete ti dikeoume perno epidoma apo thn pronia ta 88e gia to aprostateyto tekno iparxi kapio allo epidoma pou dieoume na parw mariaxoleva@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kalyspera eimai xorysmenh mana dyo anylhkon paidion 6 kai 4 den perno diatrofh apton prohn eimaste sta dikastiria.
    to mono eisodhma moy einai ths pronias to epoidoma gia ta paidia ta 88 eyro to dhmhno kai ta 624 gia ton karkino poy exei h mikry
    uelw na mauo th dikaioyme kai apo poy giati noikiazo spiti kai me dysxolia ta gbazo pera.
    parakalw enoimerosteme sto hmaihl moy ;auanasia.leibadaroy@gmail.com
    sas eyxarystv ek ton proteron

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπερα σας.Ειμαι σε διασταση με τον συζυγο μου εδω και δυο χρονια.Εχω δυο παιδια φοιτητες 19 και 22 χρονων και ειμαι ανεργη.Ο πατερας των παιδιων παρα την δικαστικη αποφαση δεν καταβαλλει την διατροφη και βρισκομαι σε απογνωση.Υπαρχει καποιο βοηθημα για την περιπτωση μου? Επισης λυστε μου σας παρακαλω μια απορια, θεωρουμαστε μονογονεικη οικογενεια ή οχι? Γιατι στο προγραμμα κοινωφελους εργασιας του ΟΑΕΔ μονογονεικη θεωρουνταν μονο οσοι ειχαν ανηλικα παιδια ενώ στον ασεπ αναφερονται και σε παιδια μεχρι 24 ετων που ειναι προστατευομενα μελη.Σας παρακαλω αν μπορει καποιος ας μου ξεκαθαρισει τι ισχυει για την δικη μου περιπτωση και τι δικαιουμαι τελικα.Σας ευχαριστω εκ των προτερων.( mariaorf67@gmail.com).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπερα ειμαι ανεργη μητερα μονογονεικη οικογενεια με πληρη επιμελεια δυο ανηλικων τεκνων,Θα μπορουσατε να μ πειτε τι δικαιουμαι?Ε υχαριστω εκ των προτερων evansil1972@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου